Bereik gericht jouw doelgroep

We houden van overzicht. Daarom staan productgroepen overzichtelijk bij elkaar in segmenten. Dat is wel zo makkelijk voor de bezoekers en jij bereikt gericht jouw doelgroep.
Dit zijn de segmenten:

• Didactiek
• Technologie & ICT
• Dagtrips, Theater en Cultuur
• Opleiding, Advies en Beleid
• Facilitair en Inrichting

De bezoekers weten hun weg naar de segmenten te vinden dankzij de duidelijke plattegrond en de onderwijsboulevard, de verbindende schakel tussen alle onderdelen.

Daarnaast zijn er verschillende topics routes over NOT die bezoekers introduceren bij specifieke deelnemers. Zo kun je jezelf als deelnemer onderscheiden op de thema’s:
Blended Learning, Move@School en FutureTech.

Waarop wil jij extra uitblinken?
De beursvloer is speels ingedeeld, met uitgebreide exposure mogelijkheden voor onze deelnemers. Verdeeld over de verschillende hallen zijn extra activiteiten ingedeeld die passen bij het segment om bezoekers te enthousiasmeren en te verspreiden.

Denk daarbij aan het Kinderboekenland, School voor de Toekomst en het Programmeerplein. Tot de verbeelding spreken ook de Passend Onderwijsstraat, Roze Koeken Terras en het Overblijfterras.

Ook in aanloop naar NOT kun je extra zichtbaar zijn op voor jou belangrijke thema’s via onze uitgebreide promotiemogelijkheden. Als deelnemer kun je zelf een kennissessie organiseren die ook meegaat in het programma.

Bereik jouw doelgroep

We gaan graag met je in gesprek over hoe je jouw doelgroep effectief bereikt. De verschillende segmenten en topic routes bieden veel gerichte aanknopingspunten. Welke vorm van promotie past het beste bij jouw merk? Neem contact op met onze ervaringsexpert Floris Engel om de mogelijkheden door te nemen. Laat je contactgegevens achter en we bellen je terug.